Adgang til forretningskritiske kontraktdokumenter med få klik
COMAsystem skaber samlet overblik og gør jeres kontraktdata nemt tilgængeligt for de ansvarlige.
Når kontrakter ligger spredt i mapper, mails og personlige drev, forsvinder overblikket. Det gør det svært at træffe hurtige beslutninger, opretholde compliance og sikre, at de rette personer har adgang til de rette dokumenter. Med COMAsystem samler I alle jeres kontrakter i én struktureret og brugervenlig platform, som gør det nemt at finde og håndtere virksomhedens vigtigste aftaler.
Centralisering af kontrakter betyder, at forretningskritiske dokumenter altid er tilgængelige for de ansvarlige med få klik. I får overblik og kontrol uden at gå på kompromis med sikkerheden.
Dimensioner
Digitalisering af kontrakt-flow
Skræddersyede felter
Fremsøg kontrakter baseret på deres indhold
Tilkobling af metadata til jeres kontraktdokumenter, gør kontraktens vilkår til anvendelige data for forretningen.
En PDF fyldt med juridiske vilkår er ikke meget værd, hvis ingen kan finde det, de leder efter. Med COMAsystem kan I tilføje metadata til alle kontrakter, så dokumenternes indhold bliver til anvendelig data for forretningen. Det betyder, at I kan fremsøge kontrakter baseret på vilkår, nøgleord, beløb, udløbsdatoer og meget mere.
Denne strukturering gør det let at analysere, sortere og forhandle på kontraktinformation på tværs af hele organisationen.
Kontraktdata
OCR-skanning
Avanceret søgefunktion
Privacy by default
Brugerdefineret rettighedsstyring så brugerens adgange matcher medarbejderens ansvarsområde og beføjelser.
Adgangen til kontraktdata skal være præcis og kontrolleret. Med brugerdefineret rettighedsstyring i COMAsystem sikrer I, at hver medarbejder kun ser de kontrakter, der matcher deres rolle og ansvar. Det skaber sikkerhed og compliance, samtidig med at det understøtter en effektiv og tillidsfuld arbejdsgang.
Rettighederne kan tilpasses fleksibelt og skalerbart, så I altid har fuld kontrol uanset om det gælder HR, jura, indkøb eller ledelse.