Hvis det ikke er nemt, bliver det ikke altid gjort
Ved at strømline arbejdsgangen i ét intuitivt system, benytter alle den bedste praksis, uagtet deres digitale modenhed.
Når arbejdet ikke er nemt og overskueligt, bliver det ofte udsat eller håndteret uensartet på tværs af afdelinger. Med COMAsystems kontraktstyringsoftware kan jeres virksomhed strømline hele kontraktprocessen fra start til slut uanset medarbejdernes digitale modenhed.
Et intuitivt og brugervenligt system sikrer, at alle følger samme arbejdsgang og bedste praksis. Det skaber ikke bare bedre samarbejde, men også bedre overblik og færre fejl. Med digital kontraktstyring bliver det nemt for både juridisk afdeling, HR og indkøb at arbejde effektivt med kontrakter.
Brugervenlighed
Individuelt brugeroverblik
Minimér fejlmargin
Datahygiejne muliggør datadrevne beslutninger
Kontraktstyring ensretter datapunkter for alle kontraktkategorier, så påkrævede informationer for kunder, leverandører og medarbejdere altid er tilgængelige.
En af de største fordele ved digital strømlining af jeres kontraktstyring er datakvalitet. Med COMAsystem sikres høj datahygiejne, da alle kontraktdata struktureres ens på tværs af kontraktkategorier. Det gælder alt fra kunde– og leverandørkontrakter til interne medarbejderaftaler.
Ved at standardisere datapunkter og sikre, at alle nødvendige informationer altid er tilgængelige, skaber I et stærkt grundlag for datadrevne beslutninger og sparer tid på at lede efter informationer manuelt.
Datahygiejne
Digital transformation
Compliance
Central opbevaring og automatisk sletteprocedure
Ved at centralisere arbejdet med kontrakter i COMAsystem, forenes sikkerhed og compliance med brugervenlighed.
Med COMAsystem samles hele jeres kontraktarbejde et sted. Central opbevaring af kontrakter minimerer risikoen for datatab, duplikerede dokumenter eller oversete forpligtelser. Systemet understøtter samtidig compliance ved at håndtere automatisk sletning af udløbne kontrakter efter gældende regler.
Strømlining af kontraktprocessen betyder ikke kun effektivitet, det betyder også bedre datasikkerhed, højere compliance og et mere professionelt setup over for både interne og eksterne samarbejdspartnere.