Fordele for salgsafdelingen

Opret nemt salgskontrakter og tilbud, send til elektronisk underskrift og monitorer salgsprocessen fra start til slut

Forkort processen for oprettelse af tilbud ned til få minutter

Automatiser oprettelse af tilbud og kontrakter. Tilføj fra jeres produktbiblioteket og brug skræddersyet felter til at skabe et tilbud der er unikt for din køber, og få underskrift samme dag via digital signatur.

COMAsystem gør det muligt at oprette professionelle tilbud og kontrakter lynhurtigt. Ved at automatisere oprettelsen med skabeloner, produktbibliotek og brugerdefinerede felter, kan salgsmedarbejdere tilpasse hvert tilbud til kundens specifikke behov, og sende det direkte til digital underskrift med MitID eller anden web-baseret signatur.

Det reducerer tiden fra første kontakt til endelig aftale og gør det muligt at få kontrakter underskrevet samme dag.

  • Tilbudsoprettelse
  • Digital signatur
  • Underskriftsrækkefølge

Få et overblik over alle forventede aftaler

Forstå hvilke aftaler der kræver mest opmærksomhed, men også dem, der skrider godt frem og forventes at blive afsluttet. Vær på forkant og reducer friktion i salgsprocessen.

Med COMAsystem kan salgsteams følge med i, hvor hver aftale befinder sig i processen. Se hvilke tilbud, der er tæt på at blive afsluttet, og hvilke der kræver opfølgning.

Ved at reducere friktion og skabe transparens i salgsflowet, understøttes en mere smidig og effektiv salgsproces.

  • Tilgå nemt jeres kundedata
  • Verificer vilkår
  • Dashboard & rapporter

Modtag påmindelser forud for fornyelser og udløb, for at sikre fuld kontrol

Bliv notificeret så snart dokumenter er kontrasigneret. Alle kontrakter bliver automatisk arkiveret det rigtige sted og er centralt tilgængeligt for de rette vedkommende. Alle jeres dokumenter kan nemt organiseres i en central og søgbar placering.

Undgå at miste værdifulde kunder ved at blive notificeret forud for vigtige fornyelser, udløb eller genforhandlinger. Så snart et dokument er kontrasigneret, arkiveres det automatisk det rigtige sted og gøres tilgængeligt i en central og søgbar platform.

Det sikrer, at salgsteamet altid har adgang til opdaterede aftaler og kan handle rettidigt på næste skridt i relationen.

  • Proaktive påmindelser
  • Overskuelig aftalestyring
  • Kundekartotek

"

Systemet understøtter interne processer og samler kontrakter centralt – så de er tilgængelige på tværs af organisationen

Tien-Cao,, Spring Family

Tien Cao
Konsulent hos Spring Family