Indsigt & transparens

Skab og eksportér skræddersyede rapporter og fortsæt analysen i Excel eller dit foretrukne værktøj

Værdien af data udløses i analysen

COMAsystem understøtter brugerdefinerede rapporter som tilbyder komplet indsigt og gør det nemt at navigere i alle relevante datapunkter.

I COMAsystem er kontraktdata mere end bare information det er et aktiv. Med vores rapportfunktion kan I nemt analysere og forstå de datapunkter, der betyder noget for jeres forretning. Systemet understøtter brugerdefinerede rapporter, der giver jer komplet indsigt i virksomhedens kontrakter, aftaler og forpligtelser på tværs af afdelinger og kontrakttyper.

I får mulighed for at navigere i store mængder data, filtrere efter nøgleparametre og generere målrettede rapporter, som understøtter jeres beslutningsprocesser.

  • Rapport funktion
  • Analyse
  • Kontraktdata

Oversigt over udleveret udstyr, kommende indeksreguleringer, datagrundlag til bonusafregning …

Rapport funktionen giver fuld indsigt i virksomhedens data, forpligtelser og aftaler på tværs af indkøb, salg og HR.

Med COMAsystem får I rapporter, der ikke kun fokuserer på kontraktens tekst men på, hvordan kontrakterne påvirker driften. Få bl.a. overblik over udleveret udstyr, kommende indeksreguleringer, leveringsforpligtelser, opsigelsesvarsler og datagrundlag til bonusafregning.

Rapporteringen dækker HR, salg, indkøb og andre relevante områder, så I kan sikre overholdelse af forpligtelser og samtidig identificere muligheder for optimering.

  • Brugerdefinerede rapporter
  • Tværgående overblik
  • Komplet indsigt

Transparent rapportering - internt og eksternt

Ved brug af eksport-funktionen gennemføres udtræk af brugerdefinerede rapporter nemt til deling med kollegaer, bestyrelse eller fortrolige samarbejdspartnere i Excel eller som PDF.

COMAsystem gør det nemt at eksportere brugerdefinerede rapporter til både Excel og PDF, så de kan deles med kolleger, ledelse, bestyrelse eller eksterne samarbejdspartnere. Rapporterne er letforståelige og kan tilpasses målgruppen, så både specialister og beslutningstagere får det nødvendige overblik.

Det gør det nemt at opretholde gennemsigtighed, både internt i organisationen og eksternt over for samarbejdspartnere og investorer.

  • Udtræk (CSV/PDF)
  • Rapportering
  • KPI styring