Klar, parat - opret!
Intuitiv arbejdsgang til nem oprettelse af nye kontrakter
Ny kontrakt med få klik
COMAsystem effektivere hele processen for nye kontrakter, så kontraktskabelon nemt bliver til korrekt lagret & kontrasigneret kontrakt.
At oprette en ny kontrakt behøver ikke være besværligt. Med COMAsystem kan I skabe, redigere og færdiggøre kontrakter hurtigt og sikkert uden at gå på kompromis med kvalitet eller compliance. Systemet strømliner hele processen, så en kontraktskabelon nemt bliver til en kontrasigneret og korrekt arkiveret aftale.
Automatiserede arbejdsgange reducerer behovet for manuelle tilpasninger og giver jeres medarbejdere mere tid til at fokusere på det, der skaber værdi. Med få klik er kontrakten klar til underskrift og opbevares sikkert i systemet.
- CVR opslag
- Leverandør- & kundekartotek
- Påkrævede kategorier/felter
Centralisér kontraktskabeloner
Centralisér kontraktskabeloner og spar tid
Centralisér virksomhedens kontraktskabeloner og importér automatisk kontraktdata til Microsoft Word.
Slip for at lede efter den nyeste version af jeres skabeloner i delte mapper. COMAsystem giver mulighed for at centralisere alle virksomhedens kontraktskabeloner et sted. Det sikrer, at alle afdelinger arbejder med den korrekte version hver gang.
I kan nemt importere data direkte til Microsoft Word, så kontraktudkast oprettes hurtigt og konsekvent. Det reducerer risikoen for fejl og sikrer, at alle nødvendige informationer automatisk indgår i kontrakten.
- Word Add-in
- Eget skabelon kartotek
- Intuitiv arbejdsgang
Juridisk bindende aftaler
COMAsystems korrespondance-funktion gør det nemt at centralisere vigtig skriftlig dokumentation som tillæg til kontrakten.
Kontrakter er sjældent statiske. Korrespondance og ændringer sker løbende, og det kan være svært at holde styr på alle tillæg og aftaler. Med COMAsystems korrespondance funktion kan I nemt centralisere alt skriftlig dokumentation, der hører til kontrakten som f.eks. e-mailudvekslinger, tillægsaftaler og bilag.
Det skaber en samlet, overskuelig og juridisk bindende kontrakthistorik, som både sikrer compliance og gør det nemt at følge aftalens udvikling over tid.
- Appendix/Kontraktbilag
- Outlook/Gmail
- Central arkivering