Fordele for administrationen

Gør op med decentral opbevaring og udnyt indbyggede processer til forbedring af compliance

Slut med at lede forgæves efter kontrakter eller aftalerelateret kontekst

Med vores avancererede søgefunktion fremsøges alle informationer og dokumenter ad hoc, på tværs af medarbejdere, salg og indkøb.

Når kontrakter, tillæg og korrespondance er spredt i mapper, e-mails eller manuelle systemer, mister man hurtigt overblik. Med COMAsystem kan både administrative medarbejdere og jurister hurtigt og præcist fremsøge alle relevante kontraktinformationer, uanset hvem der har oprettet dem.

Vores avancerede søgefunktion giver adgang til kontrakter og vigtige dokumenter på tværs af afdelinger som HR, salg og indkøb. Det sparer tid og minimerer risikoen for fejl i dokumenthåndteringen.

  • Indeksering
  • OCR-Scanning
  • Dokumentation

Fremtidssikker opbevaringen af vigtige informationer - data bliver i Danmark

Undgå uansvarlig håndtering af følsomme data ved hjælp af en komplet historisk log og automatiserede sletteprocedurer.

Med COMAsystem lagres alle data sikkert i Danmark, i overensstemmelse med gældende EU og GDPR-regler. Det betyder, at følsomme oplysninger håndteres korrekt og ansvarligt.

Systemet fører automatisk en fuld historik over alle ændringer og hændelser, hvilket sikrer komplet sporbarhed. Derudover understøttes automatiske sletteprocedurer, så data ikke opbevares længere end nødvendigt, uden at kræve manuel håndtering.

  • ISAE 3000 type-II
  • Sletteprocedurer
  • Ingen tredjelandsoverførsler

Standardisér og opdater nemt kontraktvilkår på tværs af afdelinger

Fuld kontrol over versionsstyring ved kategorisering af kontraktdokumenter og centrale kontraktskabeloner.

COMAsystem gør det nemt at opdatere kontraktvilkår og skabeloner på tværs af afdelinger. Ved at kategorisere og strukturere kontraktdokumenter centralt, opnår jura og administration fuld kontrol over versionsstyring. Det sikrer, at alle medarbejdere arbejder med den nyeste og korrekte version hver gang.

Den centrale styring gør det let at håndhæve standarder og opretholde høj kvalitet i alle kontraktudkast og aftaler.

  • Flettefelter
  • Kontraktudformning
  • Versionsstyring

"

Vi har især fået tilført værdien, at kontrakter ikke kommer til at koste mere end de skal koste – derudover forenkler det vores processer

Mette, SEF

Mette Lykke Bak
Koncernjurist hos SEF

SEF