Opdatering til nødkontakter på dine personalekontrakter

Er uheldet ude – er det godt, du hurtigt kan finde kontaktinformation på dine ansattes nødkontakter.

Det er aldrig rart hvis en medarbejder kommer ud for en ulykke på jobbet – især ikke hvis den er så alvorlig, at man bliver nød til at kontakte dennes nærmeste, fordi personen ikke selv er i stand til dette.

I personalemodulet har du altid kunne tilføje én nødkontakt på en medarbejderkontrakt, men hvad nu hvis vi ikke kan komme i kontakt med denne?

De fleste medarbejdere har ofte flere nære relationer, så netop derfor er det nu muligt at tilføje lige så mange nødkontakter på en medarbejderkontrakt – så skulle uheldet ske, kan der nu findes kontaktinformationer på f.eks. partner, forældre, børn osv.

Et godt råd vedrørende nødkontakter
Hold dine medarbejders nødkontakter opdateret, derfor anbefaler vi dig at du som minimum ved den årlige medarbejder udviklings- eller lønsamtale får tjekket og opdateret disse på den enkelte medarbejder.

Fordele ved kontraktstyring med COMAsystem

  • Ubegrænsede antal kontraktskabeloner
  • Individuelle input felter
  • Digital underskrift med touch eller NemID
  • Opbevaring og backup
  • Styring og alarmering
  • GDPR compliant automatiseret sletning
  • 3 parts integration med API
  • Scan eller email direkte ind i systemet

Book en demo