Om COMAsystem
COMAsystem bygger på en god idé
Historie – Det var vildt bøvlet at spare penge…
Ideen til COMAsystem udsprang af det øgede fokus på omkostningsoptimering efter finanskrisen og årene efter, som tidligere var virksomhedens hovedfokus.
Vi oplevede ofte at vores kunder brugte lang tid på at finde de rigtige papirer frem, når vi skulle forhandle og optimere indkøbsaftalerne.
Desværre viste det sig gang på gang, at virksomheder ofte ikke var i stand til at finde de kontraktdokumenter, som er grundlaget for alle tænkelige leverancer og dermed selvfølgelig virksomhedens omkostninger.
Derfra udsprang ideen til selv at udvikle et online kontraktstyringssystem, så vores kunder ikke skulle bruge tid på at lede. Således blev Costcutter Company, som vi hed dengang, til COMAsystem.
COMAsystem i dag
I dag er COMAsystem det længst eksisterende kontraktstyringssystem på det danske marked og har fået mange års erfaring i bedst practices og mulighederne i moderne kontraktstyring.
Vi varetager tusinder af købs -, salgs -, service – og personalekontrakter hver evig eneste dag og har kunder i meget forskellige brancher, størrelser og nationaliteter.
Lige fra start har sikkerheden for forretningskritiske data og kundernes persondata været afgørende for hvordan vi udvikler systemet. Vi tager ansvar som databehandler for vores kunder og udarbejdet årligt en ISAE 3000 med vores revisionspartner BDO.
Med Contract Management i COMAsystem opnår du
- 100% Bedre overblik over alle dine kontrakter
- 90% Optimering af kontrakthåndtering
- 80% Sandsynlighed for omkostningsreduktion
Fordele ved kontraktstyring med COMAsystem
- Ubegrænsede antal kontraktskabeloner
- Individuelle input felter
- Digital underskrift med touch eller NemID
- Opbevaring og backup
- Styring og alarmering
- GDPR compliant automatiseret sletning
- 3 parts integration med API
- Scan eller email direkte ind i systemet
Book en demo