Fra lovgivningskrav til praktisk implementering

Siden de nye regler om persondata trådte i kraft den 25.maj 2018, har det været vigtigt at danske virksomheder skulle være forberedt på at håndtere personoplysninger efter de nye krav.

Det kan være meget uoverskueligt og tidskrævende, at sætte sig ind i det juridiske materiale. Erfaringerne viser desværre at det er kompliceret hos især mindre virksomheder.

Heldigvis er der hjælp til at hente. Hos COMAsystem får du kompetent og professionel vejledning samt et nemt og tilgængeligt værktøj.

Vi har mange kunder som vi har hjulpet i mål, og der er tendens til at mindre virksomheder også begynder at indse vigtigheden af at få struktur og styr på GDPR.

 

FAXE TRANSPORT A/S kommer nemt og billigt i mål ved brug af GDPR|Management

FAXE TRANSPORT A/S, som er en mindre virksomhed indenfor transportbranchen, har også indset vigtigheden af at overholde EU Persondataforordningen. I forbindelse med et af vores GDPR-kurser, blev det klart for FAXE TRANSPORT A/S at man var nødt til at gøre noget for at sikre overholdelse af den nye forordning. FAXE TRANSPORT A/S har i dag en række kunder som fremover kunne komme med krav og dokumentation for overholdelse af GDPR.

 

Få GDPR gjort forståeligt

Alle virksomheder behandler persondata. Vi tager udgangspunkt i din virksomhed, og hjælper dig med at få overblik, struktur og forståelse. Vi sikrer at I kommer i mål på en enkel måde.

Fordele ved kontraktstyring med COMAsystem

  • Ubegrænsede antal kontraktskabeloner
  • Individuelle input felter
  • Digital underskrift med touch eller NemID
  • Opbevaring og backup
  • Styring og alarmering
  • GDPR compliant automatiseret sletning
  • 3 parts integration med API
  • Scan eller email direkte ind i systemet

Book en demo