COMAsystem information vedr. drift og support

Praktiske oplysninger

Hermed nogle korte opdateringer ift. kontraktstyring og GDPR med COMAsystem.

Kontraktstyring:

COMAsystem kan selvfølgelig anvendes som vanligt og vores drift er normal.

Den nuværende situation i samfundet kan have betydning for visse af virksomhedens kontrakter.

Vær opmærksom på Force Majeure og Misligholdelse – læs evt. vores indlæg om dette emne. Her ->

 

GDPR:

Benytter du tiden til at arbejde med dit GDPR projekt, så er vi også tilgængelig for hjælp og sparring som altid.

Vores GDPR systemer er ligeledes tilgængeligt som normalt.

GDPR Alarm er tilgængeligt 24/7 på : +45 69 15 99 69

 

Kontakt os:

Chat med os på : comasystem.dk

Mail : [email protected]

 

Møder:

Alle medarbejdere hos COMAsystem arbejder så vidt muligt hjemmefra.

Vi deltager kun ved telefoniske eller online møder.

 

Vi er opmærksom på myndighedernes udmeldinger vedr. forøget risiko for hackerangreb i disse dage og monitorerer situationen tæt.

 

Fordele ved kontraktstyring med COMAsystem

  • Ubegrænsede antal kontraktskabeloner
  • Individuelle input felter
  • Digital underskrift med touch eller NemID
  • Opbevaring og backup
  • Styring og alarmering
  • GDPR compliant automatiseret sletning
  • 3 parts integration med API
  • Scan eller email direkte ind i systemet

Book en demo