Danmark er på mange områder stadig lukket ned, men mange af os arbejder alligevel, nu er det bare hjemmefra og det giver visse udfordringer – f.eks. med at holde styr på virksomhedens kontrakter og desværre forefindes største delen stadig kun på papir i en mappe på kontoret – dermed er det svært at gennemgå eksisterende kontrakter og aftaler, når man sidder derhjemme.
Ved at digitalisere alle virksomhedens kontrakter i et online kontraktstyringssystem opnår man ikke blot tilgængelighed, uanset hvor i verden man er – men du kan også bruge data fra jeres kontrakter proaktivt og få styr på økonomi, deadlines og compliance.
Virksomhedens omkostninger skal måske optimeres og besparelser skal gennemføres, men uden at have et hurtigt og struktureret adgang til kontrakterne er det nærmest umuligt.
Med online kontraktstyring får du et hurtigt digitalt overblik, som sætter dig i stand til at forny, opsige, forhandle eller prisjustere jeres kontrakter fremadrettet, og kan derfor undgå dyre konsekvenser en misligholdt kontrakt kan medføre.
Er det nu du skal digitalisere alle jeres kontrakter? – ja, brug tiden konstruktivt og få styr på dine salgs-, leverandør- og medarbejderkontrakter og giv afdelinger og medarbejdere adgang hjemmefra, så i kan holde hjulene i gang, samtidig med i optimerer jeres forretning.
Contract Lifecycle Management med COMAsystem giver dig
- Ubegrænsede antal kontraktskabeloner
- Individuelle input felter
- Digital underskrift med touch eller NemID
- Opbevaring og backup
- Styring og alarmering
- GDPR compliant automatiseret sletning
- 3 parts integration med API
- Scan eller email direkte ind i systemet
Få mere information eller kontakt os hvis du ønsker at vide mere om online kontraktstyring.